Napi menü

2018/05. hét   (2018-01-29 – 2018-02-04)

HÉTFŐ

  • Menü: Májgaluska leves, Rakott kelkáposzta
  • Levesek: Májgaluska leves
  • Főételek: Rántott csirkecomb , Gyros tál, Rakott kelkáposzta , Bolognai spagetti
  • Fitness menü: Trópusi álom smoothie (185 kcal), Csirkenyárs , pirított édesburival (501kcal, 14g zsír, 43g ch, feh:55g)
  • Desszert: Nagymama kókuszos kockája
  • Köretek: Hasábburgonya, Párolt zöldségek, Párolt rizs
  • Savanyúság, befőtt: Kovászos uborka

KEDD

  • Menü: Tarhonya leves, Brassói csibefalatok, Hasábburgonya
  • Levesek: Tarhonya leves
  • Főételek: Brassói csibefalatok, Pulykamell Orly módra, Harcsapaprikás, Túrós csusza tepertővel
  • Fitness menü: Karotin krém leves (178kcal), Kacsahúsos rizottó zöldspárgával
  • Desszert: Madártej szelet
  • Köretek: Hasábburgonya, Gombás rizs, Galuska
  • Savanyúság, befőtt: Házi csalamádé

SZERDA

  • Menü: Fokhagyma krémleves pir. kenyérkockával, Rántott szelet szezámmagos bundában, Petrezselymes burgonya
  • Levesek: Fokhagyma krémleves pi. kenyérkockával (333 kcal)
  • Főételek: Csirkemell filé bazsalikomos paradicsommal, Majorannás tokány, Rántott szelet szezámmagos bundában, Lasagne
  • Fitness menü: Clean erőleves (154kcal), Csirke picatta karfiolpürével (330 kcal, 10 g ch, 53 g fehérje, 8 g zsír)
  • Desszert: Lekváros palacsinta
  • Köretek: Petrezselymes burgonya, Párolt rizs , Orosz hússaláta
  • Savanyúság, befőtt: Barack befőtt

CSÜTÖRTÖK

  • Menü: Zöldbab leves, Lecsós sertéstarja, Párolt rizs
  • Levesek: Zöldbab leves
  • Főételek: Cordon bleu, Joghurtban pácolt csirkemell cornflakes bundában, Almamártás főtt hússal és főtt burgonyával, Lecsós sertéstarja
  • Fitness menü: Póréhagyma leves zabtejszínnel (187kcal), Clean kínai sült tészta csirkével (454kcal, 21 g zsír, 33g feh., ch:27g)
  • Desszert: Somlói kocka
  • Köretek: Pirított burgonya, Párolt rizs , Sült zöldségek
  • Savanyúság, befőtt:

PÉNTEK

  • Menü: Lencseleves füstölt hússal, Nutellás gombóc
  • Levesek: Lencseleves füstölt hússal
  • Főételek: Póréhagymás csirkemell csíkok tejszínes mártásban, Harcsafilé szezánmagos bundában, Marhapörkölt, Nutellás gombóc
  • Fitness menü: Napfény smoothie 3 dl shaker pohárban (115 kcal), Amerikai káposzta saláta, Grill pulykával (667 kcal, 45,3 feh., ch:48,2, zsír:8,1)
  • Desszert: Berliner
  • Köretek: Tört burgonya, Jázmin rizs, Sós burgonya
  • Savanyúság, befőtt: Cékla

SZOMBAT

  • Menü: Gombakrémleves levesgyöngy, Párolt csirkemell, Mediterrán burgonya
  • Levesek: Gomba krémleves leves gyönggyel, Marhahús leves
  • Főételek: Párolt csirkemell , Firenzei göngyölt hús, Borjúpaprikás , Szénégető spagetti
  • Fitness menü:
  • Desszert: Gesztenye püré
  • Köretek: Mediterrán burgonya, Galuska
  • Savanyúság, befőtt: Csemege uborka

VASÁRNAP

  • Menü: Paradicsom leves, Sertéspörkölt, Pirított tarhonya, Csemege uborka
  • Levesek: Paradicsom leves, Hideg feketeszeder leves
  • Főételek: Sertéspörkölt, Aszalt gyümölccsel töltött pulykamell, Szarvasi ropogós, Mákos tészta
  • Fitness menü:
  • Desszert: Piskóta tekercs
  • Köretek: Steak burgonya, Pirított tarhonya, Petrezselymes rizs
  • Savanyúság, befőtt: Csemege uborka

Menü: 890Ft, CLEAN FIT menü: 1300Ft